ΤΥΧΕΡΟ ΜΟΥ ΑΣΤΕΡΙ……………


AΡΘΡΟ  :  GEORGE KOYRVAS

Θα κατέβω κάποια στιγμή πάλι κάτω. Πόσο  άλλωστε να παραμείνω επάνω .

Δεν  γίνετε  να  μην κατέβω.  Μπορεί να ζαλιστώ.  Μπορεί και  όχι .

Ποιος ξέρει.  Ο παντοδύναμος χρόνος θα δείξει.   Σοφότερος όλων ο χρόνος γιατί  βρίσκει τα πάντα. 

Ξεσπάω  και  βγάζω την λύπη μου έξω.   Αναπνέω βαθιά και αφήνω να μπει  η χαρά πάλι μέσα.  

  Έτσι  μοιράζω ξανά την τράπουλα. Όχι όμως με τα ίδια φύλλα,  αλλά με διαφορετικά αυτή τη φορά. 

  Έξω επικρατεί  ησυχία.  Όμορφη  νύχτα. Αναπνέω ξανά βαθιά.  Εκπνέω  με όλη μου την δύναμη.  Δυνατά  αλλά

ταυτόχρονα σταθερά.  Αφήνω  όλο τον αέρα που εισπνέω  να  φτάσει βαθιά μέσα μου.

  Μέχρι την σπονδυλική μου στήλη.  Φεύγουν  τα  τοξικά συναισθήματα.   Κοιτάζω προς τα πάνω. 

Κοιτάζω  τον ουρανό.  Αναρωτιέμαι,  σε ποιο  άστρο να πάω τώρα ;  Λίγα τα άστρα που βλέπω . 

Αλλά δεν γίνετε.  Θα κατέβω κάποια στιγμή πάλι κάτω.  Μπορεί να ζαλιστώ.  Έτσι  θα πέσω θέλω δεν θέλω.

  Με ένα χαρτομάντιλο  σκουπίζω το δάκρυ.   Πάει,  το  σκούπισα.  Λίγο  ακόμα  και  φεύγω. Θα πέσω.

  Πόσο  άλλωστε να παραμείνω επάνω ;

GEORGE KOYRVAS.

Σχολιάστε

